Thursday 10 November 2016

Filled Under:

MasyaAllah!! Nenek Berusia 83 Tahun Dir0go1 Ketika Mengambil Wudukhj

MasyaAllah!! Nenek Berusia 83 Tahun Dir0go1 Ketika Mengambil Wuduk

Seorang Nenek lanjut usia 83 terpaksa merelakan tubuhnya di ratah oleh seorang lelaki tidak dikenali dalam kejadian yang berlaku pagi tadi kamis 10.11.2016.

Kejadian yang berlaku di Kampung Teluk Sentosa Labuhanbatu terus dilaporkan kepada pihak yang berwajib,nenek yang tinggal seorang diri itu berharap pelaku pemerkosaan itu segera ditangkap.

Nenek yang tidak mahu didedahkan namanya itu berkata kejadian berlaku pada jam 05:00 pagi itu ia hendak ke bilik mandi untuk mengambil air wudhu hendak solat subuh.

Tiba tiba ada seorang lelaki bertopeng masuk kebilik mandi dan mendekap mulutnya,dan mengugutnya dengan sebilah parang jika melawan dan menjerit.

Tubuhnya yang renta kemudian dilucuti  pakaiannya ,sebelum dia pasrah menjadi pelampiasan nafsu lelaki bertopeng itu.

Menurut mangsa selepas lelaki bertopeng itu puas (mengeluarkan sperma),dia meninggalkan mangsa dalam keadaan mengaibkan,dan mengugut jika memberitahu kepada sesiapa dia akan membunuhnya.

Kepolisian Labuhanbatu Sumatra Utara Teguh Yuswardhiemelalui talian Eberita Nusantara News memaklumkan pihaknya masih lagi mengembangkan siasatan,Sehingga kini belum ada lagi mana mana individu yang di jatuhkan sebagai Suspek kejadian katanya.




0 comments:

Post a Comment