Wednesday 2 November 2016

Filled Under:

Kau dah Ambil Suami Aku,,Kau Terima Balasan ni,,Bekas Isteri Tumbuk,,Belasah Dan Simbah Air Panas Isteri Baru Bekas Suami Sampai Cedera Parah

Kau dah Ambil Suami Aku,,Kau Terima Balasan ni,,Bekas Isteri Tumbuk,,Belasah Dan Simbah Air Panas Isteri Baru Bekas Suami Sampai Cedera Parah

Hanya karena cemburu buta dan tidak menerima kenyataan bahwa bekas suaminya telah menikah dengan wanita lain,seorang isteri yang gila talak tergamak menyuruh anak lelakinya sendiri menyiram air panas kepada isteri baru ayahnya itu.

Dalam kejadian yang berlaku di Tawau Sabah baru baru ini,mangsa dikenali sebagai julia 31 melecur dibagian tangan dan badan akibat di simbah air panas.

Sementara pipi kanannya lebam  serta lensa mata juga beralih dari kedudukan asal dipercayai ditumbuk oleh penyerang itu.

Menurut peguam bela mangsa Rozainah Mohdsaid berkata,Kliennya itu diserang dan disimbah dengan air panas,yang di percayai dirancang oleh bekas isteri kepada suami mangsa.

Perkara yang lebih menyedihkan anak suluh yang masih belasan tahun itu menyimbah air panas kepada mangsa atas arahan ibunya sendiri,serangan ini dilakukan 4 orang,katanya ketika dihubungi pemberita.

Selain itu Beliau berkata dalam kes ini tiada isu mengambil suami orang seperti mana yang viralkan dalam laman media sosial.

“Tak ada isu mengambil suami orang Kalau isteri yang halau, hina, dan perkecilkan suami,suami perlu dihormati,suami juga bebas mencari pasangan baru yang mendamaikan hati,bukan menyusahkan.

Kalau isteri rasa hebat sangat tidak perlukan suami,dia suami juga bebas buat pilihan,tidak perlu buat tindakan jenayah ke atas orang lain,katanya.
Bagaimanapun katanya mangsa masih dalam rawatan dan membutuhkan biaya Surgeri yang harus segera dilakukan dibagian matanya dengan kos Rm8k.




0 comments:

Post a Comment