Friday 13 January 2017

Filled Under:

Rupa-Rupanya Izham Tarmizi Suami Mia Ahmad Bukan Calang-Calang Orang. Jom Lihat Biodata Dan Gambar Beliau. Pasti Ramai yang Terkejut Besar

Rupa-Rupanya Izham Tarmizi Suami Mia Ahmad  Bukan Calang-Calang Orang. Jom Lihat Biodata Dan Gambar Beliau. Pasti Ramai yang Terkejut Besar


Pelakon terkenal Mia Ahmad atau nama sebenranya Samihah Ahmad Baderi sah menjadi isteri kepada penjaga gol JDT Mohd Izham Tarmizi Roslan. 

Tahniah diucapkan kepada Mia Ahmad yang selamat bergelar isteri kepada Mohd Izham Tarmizi kira-kira jam 10.18 pagi  dengan sekali lafaz. Dalam majlis akad nikah itu, Mia telah dinikahkan oleh jurunikah Ustaz Abdul Rashid Azidin dan turut bersaksikan bapanya sendiri, Ahmad Baderi.

Dalam majlis yang cukup indah itu, Mia menerima mas kahwin sebanyak RM2,000 manakala tujuh dulang hantaran daripada pihak pengantin lelaki berbalas sembilan dulang berserta wang hantaran. Bagaimanapun wang hantaran tidak didedahkan oleh pasangan ini.


Majlis yang dihadiri 200 tetamu itu terdiri daripada ahli keluarga, rakan terdekat serta saudara-mara pasangan. Pasangan ini akan mengadakan majlis resepsi di Taiping Golf & Country Club Perak esok. Manakala majlis menyambut tetamu pula akan diadakan di Terengganu pada Mac ini.


Dengan ini kami kongsikan beberapa gambar di sekitar majlis akad nikah Mia dan suami yang berlangsung sebentar tad

Berikut kami kongsikan biodata Mohd Izham Tarmizi.



Biodata Suami Mia Ahmad

Nama: Mohd Izham Tarmizi Roslan
Tarikh lahir: 24 April 1991
Tinggi: 173cm
Asal: Terengganu
Mula bermain bersama JDT pada tahun 2014.

Juga menjadi penjaga gol Harimau muda.


Gambar Mohd Izham Tarmizi





0 comments:

Post a Comment