Wednesday 25 January 2017

Filled Under:

GEMPAR!! Lelaki Ini TENGAH BETULKAN Cermin Tingkap KERETANYA.. Selepas MEMBUKANYA Dia TERPERANJAT BESAR Menemui SESUATU Di DALAMNYA!!

GEMPAR!! Lelaki Ini TENGAH BETULKAN Cermin Tingkap KERETANYA.. Selepas MEMBUKANYA Dia TERPERANJAT BESAR Menemui SESUATU Di DALAMNYA!!

Seorang lelaki yang membeli sebuah kereta menerusi lelongan yang dilakukan oleh balai polis mungkin menempuhi hari yang paling bertuah dalam hidupnya.
Dia pada awalnya cuba membaiki suis cermin tingkap automatik keretanya yang rosak. Tidak menghantar ke kedia, sebaliknya dia membaiki keratanya tersebut sendiri.
Selepas membukan kulit pada pintu kereta tersebut, lelaki tersebut menemui sesuatu yang agak ganjil di dalam pintu kereta berkenaan.
Jom kita lihat foto-foto yang menceritakan detik-detik hari yang paling bertuah dalam hidup lelaki ini.


Dia menemui satu bungkusan berwarna hitam di aman di dalamnya terdapat 7 bungkusan kecil yang di balut dengan plastik. Dia mengambil gambar satu persatu kerana kuatir jika isi kandungan di dalam bungkusan tersebut adalah barang terlarang.
Namun, setelah mempuka balutan kecil dengan plastik tersebut, dia mendapati isi kandungannya adalah wang kertas yang begitu banyak melebihi nilai pintu keretanya!!



Wang kertas tersebut mungkin diletakkan oleh tuan asal kereta berkenaan sebelum ditarik oleh pihak polis.
Perkara ini telah dikongsi lelaki berkenaan menerusi laman internet, namun setelah cerita ini menjadi viral, dia memadam semua postnya berkaitan perkara tersebut. Namun, internet tidak pernah lupa, kami masih menemui gambar-gambar tersebut untuk menceritakan kepada anda tentang kebenaran perkara yang amat sukar dipercayai ini.




0 comments:

Post a Comment