Monday 30 January 2017

Filled Under:

PERGHHH!! SUNGGUH TAK SANGKA.. RUPA-RUPANYA ISTERI HAZAMA BUKAN CALANG-CALANG ORANG.. JOM TENGOK BIODATA BELIAU!! PASTI RAMAI YANG TERKEJUT BESAR

PERGHHH!! SUNGGUH TAK SANGKA.. RUPA-RUPANYA ISTERI HAZAMA BUKAN CALANG-CALANG ORANG.. JOM TENGOK BIODATA BELIAU!! PASTI RAMAI YANG TERKEJUT BESAR


Penyanyi Hazama yang popular dengan lagu Sampai Mati kini sedang merancang untuk bernikah dengan kekasih hatinya iaitu Genervie Kam tidak lama lagi. Setelah tiga tahun mereka bercinta, akhirnya mereka bakal disatukan selepas Aidilfitri nanti.

Menurut Hazama, majlis pernikahan nanti akan diadakan secara ringkas sahaja dan hanya dihadiri oleh ahli keluarga terdekat. 

“Kami mempunyai hasrat untuk berkahwin selepas hari raya nanti namun belum menetapkan tarikh. Lagipun kami menginginkan sebuah majlis ringkas dan sekadar akad nikah saja. Lakukan perkara wajib dan daripada membazir lebih baik wang itu dilaburkan membeli rumah.

“Saya pun sudah mencecah 32 tahun dan rasanya tidak perlu untuk bertunang atau merisik. Di atas nasihat keluarga, kami sepakat untuk mengadakan majlis seringkas mungkin,” katanya.


Bakal Nikah Selepas Aidilfitri, IDENTITI SEBENAR Bakal Isteri Hazama Didedahkan!

Bakal isterinya yang mesra dengan panggilan Gen kini sedang mendalami ilmu agama Islam. Gen yang merupakan bangsa Cina merupakan seorang pemuzik yang terkenal.

Berikut biodata Genervie Kam yang ramai tidak tahu. 

Nama sebenar: Kam Shi Ling

Tarikh lahir: 24 May 1980 (36 tahun)

Asal: Petaling Jaya, Selangor

Pekerjaan: Pemain violin, piona, pengarah muzik.




0 comments:

Post a Comment