Monday 16 January 2017

Filled Under:

4 CIRI CIRI WANITA YANG MEMPUNYAI N*FSU GANAS .. TAPI MEREKA INI DI CARI ? (3GAMBAR)

4 CIRI CIRI WANITA YANG MEMPUNYAI N*FSU GANAS .. TAPI MEREKA INI DI CARI ? (3GAMBAR)

Manusia secara fitrahnya tidak boleh lari dari keinginan s*ks. Bercerita tentang s*ks dan nafsu s*ks wanita, seringkali kita mendengar tentang beberapa pendapat atau mungkin mitos tentang cara-cara mengenali ciri-ciri wanita yang mempunyai nafsu s*ks yang kuat.


Petua ini telah menular sejak zaman dahulu lagi. Agak lawak juga bila dibaca.


Ini antara ciri-ciri wanita kuat seks :

1- Berbulu lebat


Wanita yang memiliki bulu roma lebat dikatakan mempunyai nafsu s*ks dan ghairah s*ks yang tinggi. Tak kisahlah bulu pada tangan, ketiak, betis, kening atau lain-lain.


2- Bibir Tebal

Wanita yang mempunyai bibir yang tebal juga dianggap mempunyai ghairah s*ks yang tinggi. Ada yang beranggapan saiz dan bentuk bibir seseorang wanita adalah sama dengan saiz bibir faraj. Erkk..
3- Berbadan Sedikit Bongkok


Ada juga petua yang menyatakan bahawa wanita yang sedikit bongkok sering melakukan s*ks oral s*ks pada pasangan, oleh itu wanita-wanita ini memiliki nafsu s*ks yang tinggi.
4- Leher Bergaris

Wanita yang mempunyai leher bergaris (gelang) juga dikatakan mempunyai nafsu s*ks yang tinggi. Wanita seperti ini cepat terangsang dengan ciuman dan pelukan.

Tidak pula dapat penulis pastikan sejauh manakah kebenaran petua ini kerana belum ada hasil kajian yang mengesahkan bahawa semua petua ini adalah fakta. Walaubagaimana pun, adakah anda dalam kategori empat diatas. Jika ya, adakah benar seperti yang dinyatakan diatas?




0 comments:

Post a Comment