Thursday 29 September 2016

Filled Under:

Saya Dan Ummi Nazeera Bergelar Tunang… – Zizan Razak

Saya Dan Ummi Nazeera Bergelar Tunang… – Zizan Razak

Saya dengan Ummi bergelar tunang.. hanya dalam Angin Cinta dan tidak lebih daripada itu. Itu sahaja.

“Masa mula-mula berlakon dengan Ummi, dia agak janggal dan sedikit kekok. Mungkin kerana tidak biasa.

“Kami berusaha mencari keserasian untuk dibawa ke dalam watak, tetapi timbul pula gosip-gosip seperti itu. Saya dan Ummi tetap berkawan sampai hari ini.

Pelakon lelaki tidak boleh keluar dengan pelakon wanita ke hingga boleh timbul gosip-gosip seperti ini? Salahkah saya berkawan dengan artis wanita? kata  Zizan kepada Mangga Online.

Selain Ummi, sebelum ini Zizan pernah menjadi perhatian berikutan kisah cintanya dengan Juliana Evans dan Emma Maembong.

Tambahnya, dia tidak kisah dengan gosip berkenaan namun kadang-kala ada gosip yang membuatkan namanya tercalar. –




0 comments:

Post a Comment